...................... .................

ڈونلڈ ٹرمپ کے مواخذے کی تحقیقات کیلئے قرارداد منظور

امریکی ایوان نمائندگان نے صدر ڈونلڈ ٹرمپ کے خلاف مواخذے کی تحقیقات کو باضابطہ طور پر آگے بڑھانے کے لیے بنیادی طریقہ کار کی منظوری دے دی۔
تفصیلات کے مطابق ٹرمپ کے مواخذے کی تحقیقات روکنے کی ریپبلکنز کی تمام کوششیں ناکام ہوگئیں۔ امریکی ایوان نمائندگان نے صدر ڈونلڈ ٹرمپ کے خلاف مواخذے کی تحقیقات کے لیے قرارداد منظور کرلی۔
ایوان نمائندگان میں ٹرمپ کے خلاف مواخذے کی تحقیقات کے لیے پیش کی جانے والی قرارداد کے حق میں 232 جبکہ مخالفت میں 196 ووٹ پڑے۔ دو ڈیموکریٹس نے بھی اس قرارداد کے خلاف ووٹ دیا۔
ڈیموکریٹ اراکین کانگریس کا موقف ہے کہ امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے انتخابی مقاصد کے لیے یوکرائن پر دباؤ ڈالا۔
ایوان نمائندگان کی اسپیکر اور ڈیموکریٹ رہنما نینسی پلوسی نے کہا کہ آج ایوان نے عوامی سماعت کی منظوری دے دی، کھلی سماعت سے عوام بھی خود سے حقائق کا مشاہدہ کرسکے گی۔
اسپیکر نینسی پلوسی کا کہنا تھا کہ یہ ووٹنگ صدر ٹرمپ اور ان کے وکیل کے لیے آئندہ ہونے والے عمل کے حقوق کا تعین کرے گی۔
دوسری جانب وائٹ ہاؤس کے پریس سیکرٹری نے ایوان نمائندگان سے منظور ہونے والی قرارداد پر اپنا ردعمل دیتے ہوئے کہا کہ ووٹنگ کے منصوبے نے صدر ٹرمپ کے اس بیانیے کی تصدیق کردی ہے کہ ڈیموکریٹس غیرمجاز مواخذے کی کارروائی کررہے ہیں۔
یاد رہے کہ اس سے قبل وائٹ ہاؤس نے صدر ٹرمپ کے مواخذے کے لیے ہونے والی تحقیقات میں تعاون کرنے سے انکار کردیا تھا اور اس حوالے سے ضروری دستاویزات دینے سے انکار کیا تھا۔

جواب لکھیں