...................... .................

کھانے میں انڈے نہ ملنے پر خاتون سسرال سے بھاگ گئی

کھانے میں انڈے نہ ملنے پر خاتون سسرال سے بھاگ گئی۔
بھارتی میڈیا رپورٹ کے مطابق اترپردیش کے ضلع گورکھ پور میں افسوسناک واقعہ اُس وقت پیش آیا کہ جب شوہر نے اپنی بیوی کو انڈا لاکر نہیں دیا اور وہ گھر سے بھاگ گئی۔
پولیس حکام کے مطابق کمپیرگنج کی رہائشی خاتون کا شوہر اُسے انڈے کھانے کی اجازت نہیں دیتا جس کی وجہ سے وہ چار ماہ پہلے بھی سسرال سے بھاگ کر اپنے گھر چلی گئی تھی اور ایک ہفتہ قبل ہی اُس کی شوہر کے گھر واپسی ہوئی تھی۔
خاتون کے شوہر نے مؤقف اختیار کیا کہ میں یومیہ اجرت پر مزدوری کرتا ہوں اس لیے روزانہ انڈے نہیں خرید سکتا، معاشی تنگ دستی کا معلوم ہونے کے باوجود بیوی میری کمزوری کا ناجائز فائدہ اٹھاتی اور روزانہ کھانے میں انڈا مانگتی ہے۔ خاوند نے مزید بتایا کہ وہ روزانہ انڈا ضرور کھاتی ہے اور میری یہی کوشش ہوتی ہے دیہاڑی کے پیسوں سے ایک انڈا ضرور خرید لوں۔
ہفتے کے روز میاں بیوی کا ایک بار پھر انڈے کے معاملے پر جھگڑا ہوا اور وہ گھر سے بھاگ گئی۔ دوسری جانب یہ شبہ ہے کہ خاتون اپنے کسی دوست کے ساتھ فرار ہوئیں کیونکہ وہ لڑکا بھی اپنے گھر سے غائب ہے۔ اس سے قبل خاتون نے اپنے گھر جاکر مؤقف اختیار کیا تھا کہ مجھے انڈے کھانا پسند ہیں مگر شوہر زبردستی کھانے سے روکتا ہے۔

جواب لکھیں